Tuesday, January 20, 2009

introducing me......

Well...sebenarnya aku tak taw nak taip ape...bt wif sharks guidance....im able to do so...thanks sharky. sebenarnya aku nie tak rajin manaip0naip blog nie...tp dengan arahan dan permintaan my ketua kuliah and my gorgeous naziha,im here creating and typing my blog....ok i take dis opportunity to thank those who involve in helping me with these things...of course syakira for her guidance....odette for her noise and her zai's smell...and others yang terlibat secara tidak langsung.....

4 comments:

  1. hahhahah....i guess dis make u the 12th person wit a blog....pnat wat tuisyen nie...xpe2...pasni rerajin mrapek yek...heheheh...

    ReplyDelete
  2. bukan arahan tapi cadangan. adoyai
    anyway, congratulation!

    ReplyDelete
  3. hey, tis is nt fair! im ur rumate bt yet u din mention my name!! i wan justice!!!!

    ReplyDelete
  4. no, u don't want justice.
    u just want publicity. ;p

    ReplyDelete